.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنگوی شورای اسلامی گرگان:
وضعیت شهردار گرگان تا ۱۰ روز آینده مشخص می شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در جلسه غیرعلنی شورا، وضعیت شهردار گرگان بررسی و مقرر شد تا ۱۰ روز آینده شهردار انتخاب شود.
حسین ربیعی، در خصوص انتخاب شهردار جدید، در گفتگو با مهر، اظهار کرد: در جلسه غیرعلنی شامگاه چهارشنبه، نامه وزرات کشور مبنی بر رد صلاحیت سیدمحمدعلی ثابت قدم مطرح شد.

وی با بیان این که در نامه ذکر شده، به دلیل مفتوح بودن پرونده تخلفات اداری، ثابت قدم تأیید نمی شود، ادامه داد: ما از نظر قانون می توانستیم بر روی مصوبه پافشاری کنیم اما نظر اکثریت آرا بر این بود که رأی وزارت کشور را بپذیریم و به دنبال فرد جدید باشیم.

ربیعی تصریح کرد: شورا تصمیم گرفت تا ۱۰ روز آینده گزینه جدید را مشخص کند و اعضاء می توانند افرادی که توانمند بوده و تجربه کافی دارند را برای این سمت معرفی کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان با بیان این که تا زمان انتخاب شهردار، سرپرست شهرداری به کار خود ادامه می دهد، تصریح کرد: پروسه انتخاب نسبت به انتخاب قبلی کوتاه تر است و حداکثر تا ۱۰ روز آینده گزینه تصدی پست شهرداری انتخاب و به وزارت کشور معرفی می شود.

وی افزود: مصوبه دیگر شورا ثبت پنجم آذر به نام روز ملی گرگان بود و روز گرگان (۲۰ شهریور) که پیش از این مطرح بود به روز و هفته فرهنگی گرگان (۲۰ الی ۲۷ شهریور) تغییر داده شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.